Administratief inkoop assistent (Parttime 24-28 uur)

Werkgebied

Moolenaar BV, opgericht in 1850, is marktleider in het inkopen, ontwerpen, produceren en leveren van retail- en sierteeltproducten voor huis en tuin. Ons klantenbestand omvat zowel internationale retailers als lokale winkelketens. Moolenaar BV is een innovatieve onderneming en specialist op het gebied van het, naar de wensen van gerenommeerde  internationale retailers, ontwikkelen van verpakte consumenten sierteeltproducten.  

Voor onze vestiging in Voorhout zijn wij op zoek naar een:

 

Administratief inkoop assistent (Parttime 24-28 uur)

 

De functie

Heb jij al enige ervaring als inkoop medewerker in de bloembollen-/agrarische sector? Dan is dit de doorgroei functie waar jij naar op zoek bent. Je komt te werken op de afdeling inkoop welke bestaat uit vier personen. Als administratief inkoop assistent ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de inkopers bij een divers aantal administratieve processen in ons ERP systeem (Dynamics NAV 2018) en beman je het leveranciersloket bij afwezigheid van je collega.

 

Functie-inhoud:

Administratieve taken in ERP systeem:

  • Aanmaken en controleren van artikelen
  • Invoeren van stipprijzen
  • Beheren en aanmaken nieuwe productgroepen
  • Aanmaken van seizoensperioden
  • Aanmaken PD-codes t.b.v. douane
  • Inkooporders invoeren
  • Aanmaken van partijen en toewijzen van partijen aan productie
  • Het kunnen traceren van gebruikte partijen
  • Draaien van Over&Tekort lijsten en inkoopvoorstellen
  • Verwerken van afkeuringen en retouren
  • Maken van magazijnontvangsten
  • Maken van fustorders
  • Controle van facturen

Diverse:

  • PD-controle lijsten maken
  • Overzicht bijhouden van ontbrekende soorten en hun verwachte ontvangstdatum/tijd
  • Verzamelen en opvragen van informatie voor andere afdelingen (o.a. certificaten t.b.v. transport buiten EU)
  • Nabellen van kwekers bij late levering
  • Maken van assortiment presentaties in Powerpoint voor de verkoop
  • Buiten het seizoen ondersteun je verkoop planten en artikelcontrole voor de overige

 

Functie-eisen:

  • Jij hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Jij hebt interesse in- en beschikt over basiskennis van bloembollen, een agrarische achtergrond is een pré;
  • Jij bent administratief sterk onderlegd, Excel kennis is een pré;
  • Jij hebt al ervaring met werken in Navision (of een ander ERP systeem);
  • Jij bent accuraat en zelfstandig en je hebt een flexibele en proactieve werkhouding en mentaliteit;
  • Jij beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal (spreken, schrijven, lezen), beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Jij bent woonachtig in de nabije omgeving van de Bollenstreek, Voorhout.
  • Jij bent juist in de zomer- en kerstvakantie bereid extra uurtjes te maken die je elders in het jaar kunt compenseren.

 

Aanbod

Wij bieden jou een leuke, afwisselende en zelfstandige baan binnen een dynamische, gezonde en groeiende onderneming.

  • Parttime (24 tot 28 uur).
  • Een vaste aanstelling bij goed functioneren.
  • Je valt onder de CAO Groothandel Bloembollen.

 

Belangstelling?

Sollicitaties kunnen via email worden verstuurd naar recruitment@moolenaar.nl t.a.v. Sharon van Oosten, HR-adviseur.

Voor meer informatie met betrekking tot deze vacature kan ook telefonisch contact worden opgenomen, telefoonnummer 06-10026206